Monday, January 16, 2012

Caracollas Versus Gorillas EXCLUSIVE STORY - PART 3 FINALE– Revelations of the End

Στο τρίτο μέρος του αφιερώματος στην επίσκεψη μας στα γραφεία της Poetic μιλάμε με τον Danny Blanberg για το παιχνίδι που ετοιμάζει το αμερικάνικο studio. Aν δεν έχετε διαβάσει τα πρώτα 2 μέρη… τότε ειλικρινά πρέπει να αναρωτηθείτε αν έχει νόημα ή ζωή σας … ή αν θέλετε να το αποφύγετε πατήστε εδώ για το PART 1 και PART 2.

-Λοιπόν Danny εξήγησε μου γιατί θα πολεμάμε Γιγαντιαία σαλιγκάρια (σημ.: Τα Caracollas) και γορίλλες στο παιχνίδι.

DB: Απλά θέλαμε να ξεφύγουμε από το σκεπτικό των υπόλοιπων FPS. Τρομοκράτες εδώ τρομοκράτες εκεί, τρομοκράτες παντού… Μπουχτίσαμε πια. ‘Ετσι σκεφτήκαμε πως ένα παιχνίδι στο οποίο θα πολεμάς τέρατα θα έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
Στη συνέχεια αποφασίσαμε πως απλά θα βάλουμε τους Γορίλλες και τα Caracollas γιατί είναι δύο τελείως διαφορετικά ζώα και γιατί θα προκαλούσε μεγάλη έκπληξη ο τίτλος του παιχνιδιού. Θέλουμε να μπαίνει ο παίκτης στο μαγαζί, να βλέπει το Caracollas Vs Gorillas πάνω στο κουτί και να λέει «ΟΥΑΟΥ!!!».

Από εκεί και πέρα, θεωρήσαμε πως δεν θα χρειαζόταν να προσλάβουμε κάποιον art director, εφ’ όσον μπορούσαμε να βρούμε έτοιμα τα ζώα από τη φύση. Εννοώ, γιατί να ασχοληθείς με το art direction όταν έχεις φωτορεαλιστικά γραφικά και –κυρίως- έτοιμο υλικό από τη φύση; Εξάλλου θέλουμε οι γορίλλες και τα σαλιγκάρια να έχουν μία παράξενη διεστραμμένη οικειότητα στα μάτια του παίκτη (σημ.: strange, twisted, familiarity). Αυτό το πήρα και το έκανα πράξη από μία συνέντευξη του Steve Papoutsis (σημ.: director Dead Space 2), που το είχε δηλώσει και είπα μέσα μου «για να έχει κοπιάρει τόσο γαμάτα το Resident Evil 4 κάτι θα ξέρει..».


-Μάλιστα, δηλαδή να υποθέσω πως δεν θα πολεμάς ανθρώπους στο παιχνίδι;

DB: Κάθε άλλο, θα πολεμάς και πολλούς μάλιστα, και θα έχουν κορυφαίο AI. Επιπλέον θα μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα σαλιγκάρια και τους γορίλλες προς όφελος σου. Δηλαδή θα μπορείς π.χ. να κάνεις έναν φρουρό να σε ακολουθήσει και να τον οδηγήσεις κατευθείαν στο στόμα ενός Caracolla ή αντίστοιχα να οδηγήσεις μία αγέλη από γορίλλες σε μία ομάδα εχθρών και να τους αφήσεις να αλληλοσκοτωθούν! Θα έχεις τεράστιο οπλοστάσιο αλλά θα μπορείς να παίξεις τελείως stealth. Από στρατιώτες μισθοφορικής εταιρίας, έως ένοπλους ακτιβιστές για τα δικαιώματα των ζώων θα συναντήσεις τα πάντα!!!

-Μultiplayer θα υπάρχει;

DB: Εννοείται και έχουμε μεγάλες ελπίδες για κάτι επαναστατικό. 120 παίκτες στη ζούγκλα με τα γραφικά που απόλαυσες πριν και με το framerate κλειδωμένο στα 60fps. Αλλά δεν μπορώ να μιλήσω παραπάνω προς το παρόν, εκτός του να αναφέρω πως θα μπορείς να παίξεις και σαν γορίλλας και σαν caracolla. Θέλουμε κι εδώ να κάνουμε κάτι καινοτόμο και ξεχωριστό σε σχέση με τα άλλα FPS. Επιπλέον θα προσθέσουμε και στοιχεία από την ιστορία και την αφήγηση στο multiplayer για να το αισθάνεται ο παίκτης αναπόσπαστο κομμάτι του κόσμου και του lore. Τέλος ηθικές επιλογές μέσα στο multiplayer θα ανταμείβουν τον παίκτη. Π.χ. στο τέλος του “Capture the baby gorilla mode” θα μπορείς είτε να αιχμαλωτίσεις το μωρό γοριλλάκι ή να το ελευθερώσεις ξεκλειδώνοντας αναλόγως διαφορετικά perks και χτίζοντας μία φήμη για τον ήρωα σου. Αλλά δεν θέλω να εμβαθύνω όσο είμαστε ακόμα σε Gamma pre-beta στάδιο.

-Καλώς, πάμε σε ένα άλλο θέμα, δεν φοβάστε τις αντιδράσεις των φιλοζωικών οργανώσεων λόγω της θεματολογίας του παιχνιδιού;

DB: Το Caracollas είναι ένα παιχνίδι που καταπιάνεται με τον ανθρώπινο πόνο, τον πόνο του πρωταγωνιστή Jack, που η γυναίκα του τον χώρισε για τον ιδιοκτήτη του ράντσου που δούλευε… που ο παραγιός του πέθανε τραγικά προσπαθώντας να πεταλώσει μία τρελή αγελάδα, καθώς γλίστρησε πάνω σε κόπρανα ταύρου όντας μεθυσμένος από Jack Daniel’s και έφαγε κλοτσιά από την αγελάδα πέφτοντας πάνω της… Εμείς αντιμετωπίζουμε το θέμα της καταπίεσης των ζώων με ευαισθησία και χιούμορ και νομίζω πως το προβάλλουμε θετικά. Από κει και πέρα σε επιχειρηματικό επίπεδο (σημ.: on a business level) κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί την δωρεάν διαφήμιση. Οπότε αν θέλει κάποιος να μας κράξει επειδή θα έχεις την επιλογή να σκοτώνεις γοριλλάκια στο παιχνίδι, παρακαλούμε να το κάνει!



-Ποιό πιστεύεις ότι είναι το ένα βασικό στοιχείο που θα κάνει το Caracollas να ξεχωρίσει από το σωρό των σύγχρονων fps;

DB: Αναμφίβολα η ιστορία που διηγείται και από κει και πέρα το επαναστατικό, απλό και συνάμα πολύπλοκο gameplay. Είναι ένα πραγματικά next gen παιχνίδι σε όλους τους τομείς που σίγουρα θα απολαύσετε. Υπάρχει μπόλικο shooting και δόσεις rpg, και μία περιρρέουσα horror ατμόσφαιρα στο Caracollas Versus Gorillas που το κάνουν μία εντελώς νέα εμπειρία.

-Αφήνω τον επίλογο σε σενα Danny…

Εμείς οι άνθρωποι της Poetic Games εργαζόμαστε εδώ και 2 χρόνια σκληρά πάνω σε ένα παιχνίδι για την επόμενη γενιά που είμαστε σίγουροι πως θα σας ενθουσιάσει. Επίσης πιστεύουμε πως η κουλτούρα του Νότου των ΗΠΑ έχει να δώσει πολλά στα videogames και όχι μόνο. Η περηφάνια για την καταγωγή μας θα φανεί μέσα από το Caracollas. Όραμα μας είναι να δημιουργήσουμε μία νέα σχολή στο Gaming, το Southern Gaming και να ανατρέψουμε τα σημερινά δεδομένα.

-Εμείς στην Trollemaida σας ευχόμαστε τα καλύτερα και ευχαριστούμε πολύ για τη συνέντευξη και το hands-on.

DB: Κι εμείς για ευκαιρία που μας δώσατε να προβάλλουμε για πρώτη φορά τον τίτλο μας. Τα λέμε στην Ε3 !!!

No comments:

Post a Comment