Monday, October 17, 2011

Caracollas Versus Gorillas - Hands-on Preview - TROLLEMAIDA CORP. Exclusive PART 1

Πριν από μερικές ημέρες είχα την τύχη να επισκεφτώ τα γραφεία της Poetic Games & Entertainment Inc. να παίξω το νέο τους παιχνίδι Caracollas Versus Gorillas και να συνομιλήσω με τον Danny Blanberg, τον overall lead game director του παιχνιδιού. Στο παρακάτω κείμενο αποτυπώνω τις εμπειρίες μου για ένα από τα καλύτερα κρυμμένα μυστικά της βιομηχανίας, την Poetic και τον πρώτο της τίτλο…

Τα γραφεία και οι εγκαταστάσεις της Poetic βρίσκονται λίγο έξω από το Dallas του Texas των U.S. of A, σε μία πανέμορφη καταπράσινη έκταση γης, όπου παλαιοτέρα υπήρχε ένα μεγάλο ράντσο με γελάδια. Μετά από μία πολύωρη πτήση με το αεροπλάνο προσγειώθηκα στο αεροδρόμιο του Dallas όπου οι άνθρωποι του PR της Poetic με περίμεναν. Ανεβήκαμε σε ένα custom αγροτικό Hummer (στο ραδιόφωνο έπαιζε Johnny Cash) που ήταν το μεταφορικό μας μέσο όσο βρισκόμουν εκεί. Μετά από 1 ώρα διαδρομής στους αχανείς δρόμους του Νότου των ΗΠΑ, φτάσαμε στα γραφεία της Poetic λίγο πριν το ηλιοβασίλεμα. Oι ευγενικοί άνθρωποι του PR με συνόδευσαν μέχρι τον ξενώνα, που βρίσκεται μέσα στο κτιριακό συγκρότημα που καταλαμβάνει το studio στην περιοχή. Aφού φάγαμε pork ribs και τηγανιτό κροταλία με Tequila sauce, πήγα κατάκοπος και χορτάτος στο δωμάτιο μου. Αυτό που με περίμενε την επόμενη μέρα ήταν συνέντευξη με τον Danny Blanberg και το πρώτο hands-on του videogame τύπου στο “Caracollas Versus Gorillas

H Poetic Games πρόκειται για ένα μικρό studio ανάπτυξης που ιδρύθηκε το 2008 από μία ομάδα δεκατριών developers που παράτησαν τους χαμηλούς μισθούς και τα εξαντλητικά ωράρια των μεγαλύτερων εταιριών στις οποίες δούλευαν για να εργαστούν υπό καθεστώς απόλυτης δημιουργικής (και όχι μόνο) ελευθερίας. ‘Όταν συνειδητοποίησαν πως καταγόντουσαν όλοι από το Texas αποφάσισαν να επιστρέψουν στην πολιτεία τους και να στήσουν εκεί τα γραφεία τους.

“Αποφασίσαμε πως δεν πήγαινε άλλο!” Μου λέει με αποφασιστικό τόνο ο Danny Blanberg.

“Ατελείωτες ώρες δουλειάς, πενιχροί μισθοί, μηδαμινή φαντασία… δεν το αντέχαμε αυτό. Μετά από μία 5ετία ως υπάλληλοι σε μεγάλα studios της Microsoft της Activision και της Ubisoft εξουθενωθήκαμε και χάσαμε κάθε μας δημιουργικό drive. Εγώ και ο Bill Williamson (CEO της Poetic) αρχίσαμε τότε το 2008 να σχεδιάζουμε την απόδραση μας από τον κόσμο του high profile developing (the great escape όπως είπε χαρακτηριστικά ο Danny). Από το 2006 μέχρι το 2008 κάναμε scouting στις Ε3 για άτομα που μοιράζονταν το όραμά μας κι έτσι το 2008 το καλοκαίρι ο αρχικός πυρήνας μας αποτελούταν από 13 άτομα. Σήμερα εν έτει 2011 έχουμε ήδη ανέβει στα 150 άτομα και όλοι εργαζόμαστε πάνω στο “Caracollas Versus Gorillas” που θα είναι και ο πρώτος μας τίτλος και θα κυκλοφορήσει για τις κονσόλες επόμενης γενιάς, πιθανότατα το 2014. Θα είναι η αρχή μιας νέας επικής τριλογίας παιχνιδιών”

-Γιατί δεν φτιάξατε πρώτα κάποιον arcade τίτλο για να γίνετε γνωστοί στο ευρύ κοινό;

DB:“ Δεν ήταν κάτι που θα μας ταίριαζε, γι’αυτό” Απαντά με μία δόση συγκατάβασης ο Danny. ”Εμείς είχαμε μάθει να δουλεύουμε σε μεγάλες παραγωγές τύπου Call of the Battlefield, οπότε δεν υπήρχε τέτοια περίπτωση. Δεν θα καθόμασταν ποτέ να ξοδεύουμε χρόνο και χρήμα για μικρά παιχνιδάκια με στόχο κάποια μέρα να γίνουμε μεγάλοι. Απλά δεν μας ενδιαφέρει και θεωρούμε υποκριτές αυτούς που βγάζουν σήμερα ωραία arcade παιχνιδάκια αλλά θέλουν να γίνουν μεγάλοι σαν την ΕΑ αύριο…Είναι ένα work Ethic που δεν μας αρμόζει.. Kάπως έτσι ξεκινήσαμε στις αρχές του 2009 τον βασικό σχεδιασμό για το “Caracollas Versus Gorillas” έναν next-gen action-fps τίτλο।””


-Πώς όμως ένα μικρό κι άσημο studio αποκτά assets και development kits από την επόμενη γενιά; Για να το έχετε καταφέρει σημαίνει πως πλησιάζει … Πόσο δυνατές θα είναι οι μελλοντικές κονσόλες;

DB: “ Οι καλοί άνθρωποι της Sony και της Microsoft μας έδωσαν development kits από το Playstation 4 και το Ne-Xbox το 2010. Αυτό οφείλεται στις καλές σχέσεις που ανέκαθεν είχαμε με τις εταιρίες αυτές. Η Sony μάλιστα μας αγόρασε και καφετιέρες για τα γραφεία μας! Ο Reggie Fils-Aime (σημείωση: CEO Nintendo of America) πριν 2 μήνες μας έφερε ο ίδιος ένα development kit του Wii U, και διασκεδάζουμε αρκετά και μ’αυτό… Eμείς το μόνο που κάναμε ήταν να μεταφέρουμε τη μηχανή γραφικών μας στα νέα συστήματα. Κι ευτυχώς είχαμε εντυπωσιακά αποτελέσματα, εκτός από την περίπτωση του Wii U που δεν είναι εξίσου δυνατό με το PS4 και το Ne-Xbox αλλά σίγουρα είναι πολύ ανώτερο από ας πούμε… το πρώτο Xbox.”

-Μάλλον έχετε εξασφαλίσει ένα σημαντικό προβάδισμα…

We sure have… Αλλά όλα ξεκίνησαν όταν παρουσιάσαμε στις εταιρίες το παιχνίδι κι έμειναν όλοι άφωνοι απ’ αυτό που ετοιμάζουμε…”

…Η συνέχεια της συνέντευξης στο δεύτερο μέρος.

No comments:

Post a Comment